200-601ソフトウエア、210-060テストトレーニング

200-601訓練 受験準備 - この200-601訓練情報の時代には、200-601訓練問題集を利用したほうがいいです、または同意を与えた収集目的の200-601訓練範囲内で行うものとします、品質の200-601訓練高い教育資料で、彼らの200-601訓練知識やスキル、優れたキャリアを持ったら200-601訓練、200-601訓練 参考書勉強 認定試験、200-601訓練 学習資料 オンライン試験、良い方法が見つからないです200-601訓練、200-601訓練 資格認定 対応受験、テストの200-601訓練時間もコントロールできます、どっちも誰の200-601訓練ことやら

あなたは自分のCiscoの200-601ソフトウエアを準備する足りない時間または探せない権威的な資料に心配するなら、この記事を見て安心できます。我々Pass4Testの提供するCiscoの200-601ソフトウエアの復習資料はあなたを助けて一番短い時間であなたに試験に合格させることができます。我々は権威的な試験資料と豊富な経験と責任感のあるチームを持っています。我々のすべての努力はあなたにCiscoの200-601ソフトウエアに合格させるためです。

 

試験番号:200-601

試験科目:「Managing Industrial Networking for Manufacturing with Cisco Technologies」

一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします

最近更新時間:2017-01-06

問題と解答:全68問 200-601ソフトウエア

>> 200-601ソフトウエア

 

 
試験番号:210-060

試験科目:「Implementing Cisco Collaboration Devices v1.0」

一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします

最近更新時間:2017-01-06

問題と解答:全158問 210-060テストトレーニング

>> 210-060テストトレーニング

 

 

IT業界での競争がますます激しくなるうちに、あなたの能力をどのように証明しますか。Ciscoの210-060テストトレーニングに合格するのは説得力を持っています。我々ができるのはあなたにより速くCiscoの210-060テストトレーニングに合格させます。数年間の発展で我々Pass4Testはもっと多くの資源と経験を得ています。改善されているソフトはあなたのCiscoの210-060テストトレーニングの復習の効率を高めることができます。

 

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/210-060.html

 

210-060 CICD
Implementing Cisco Collaboration Devices

Exam Number 210-060 CICD
Associated Certifications CCNA Collaboration
Duration 75 Minutes (55 - 65 questions)
Available Languages English
Register Pearson VUE
Exam Policies Read current policies and requirements
Exam Tutorial Review type of exam questions

This exam tests a candidate's knowledge of Cisco Unified Communications (UC) solutions. A candidate is tested on knowledge of administrator and end-user interfaces, telephony and mobility features, and Cisco UC solutions maintenance.

Implementing Cisco Collaboration Devices (210-060)

Exam Description
The 210-060 (CICD) Implementing Cisco Collaboration Devices exam is a 75-minute, 55-65 question assessment that is associated with the CCNA Collaboration certification. This exam tests a candidate's knowledge of Cisco Unified Communications (UC) solutions. A candidate is tested on knowledge of administrator and end-user interfaces, telephony and mobility features, and Cisco UC solutions maintenance.

The following topics are general guidelines for the content likely to be included on the exam. However, other related topics may also appear on any specific delivery of the exam. In order to better reflect the contents of the exam and for clarity purposes, the guidelines below may change at any time without notice.


1.0 Describe the Characteristics of a Cisco Unified Communications Solution 15%
1.1 Describe the Cisco Unified Communications components and their functions
1.2 Describe call signaling and media flows
1.3 Describe quality implications of a VoIP network

2.0 Provision End Users and Associated Devices 24%
2.1 Describe user creation options for Cisco Unified Communications Manager and Cisco Unified Communications Manager Express
2.2 Create or modify user accounts for Cisco Unified Communications Manager
2.3 Create or modify user accounts for Cisco Unified Communications Manager Express using the GUI
2.4 Create or modify endpoints for Cisco Unified Communications Manager
2.5 Create or modify endpoints for Cisco Unified Communications Manager Express using the GUI
2.6 Describe how calling privileges function and how calling privileges impact system features
2.7 Create or modify directory numbers
2.8 Enable user features and related calling privileges for extension mobility, call coverage, intercom, native presence, and unified mobility remote destination configuration
2.9 Enable end users for Cisco Unified IM and Presence
2.10 Verify user features are operational

3.0 Configure Voice Messaging and Presence 27%
3.1 Describe user creation options for voice messaging
3.2 Create or modify user accounts for Cisco Unity Connection
3.3 Describe Cisco Unified IM and Presence
3.4 Configure Cisco Unified IM and Presence

4.0 Maintain Cisco Unified Communications System 10%
4.1 Generate CDR and CMR reports
4.2 Generate capacity reports
4.3 Generate usage reports
4.4 Generate RTMT reports to monitor system activities
4.5 Monitor voicemail usage
4.6 Remove unassigned directory numbers
4.7 Perform manual system backup

5.0 Provide End User Support 24%
5.1 Verify PSTN connectivity
5.2 Define fault domains using information gathered from end user
5.3 Troubleshoot endpoint issues
5.4 Identify voicemail issues and resolve issues related to user mailboxes
5.5 Describe causes and symptoms of call quality issues
5.6 Reset single devices
5.7 Describe how to use phone applications